Bajs

Helt plötsligt känns inte de så himla viktigt längre
jag vet inte?
det gör bara inte de, det kommer ändå gå skit igen
samma visa IGEN
exakts samma sak IGEN
jag ska fortsätta
men inte som förr
förr= ´några dagar sen
jag måste tänka på mig själv
Jag är lessen men det är så det måste bli
Mina känslor får inte bli för starka,
Jag har insett nu... att jag kan bli kär, jag har bara tryckt undand den känslan
rädsla för att bli sårad, för att bli bara.. jätte konstig?
att JAG ska bli kär, är inget bra för mig.. det är inte nyttigt, det tar bara massa energi
man blir lessen, sårad och aa... annat skit. Men ändå vill jag bli det
det lär ju komma nån gång. hoppas det blir i rätt person bara.
AJA
för att lämna det hära nu
på lördag blir de modelhouse med malin sen GAYKLUBB på kvällen
A BIG FAT YAAAAAAAAAAAY
hahah! igår tog jag min första öl ute.. på little persian (eller hur de stavas)
jag skojjar INTE att jag fick sitta o piiiiiiiina mig i ölen, för tro de eller ej ladys and junklemen
jag H-A-T-A-R öl! det är så sviiiiinigt äckligt! det gick bra till en början när den va kall, men sen när den blev fesjummen bara för jag inte kunde dricka den tillräckligt snabbt så blev den ännu äckligare... UUUUEE
jaja, thats life, Im a pussy.. ska försöka lära mig dricka öl IAF! det är både billigt o bra!
en billig fylla helt enkelt.
Jag fick tillomed ett grattis när jag köpte ölen! THI!!
nu ska jag gå och äääta mig fet.. eller smaal kanske?
oj, vad fyndig jag var nu... ibland blir jag rätt impad av mig sjelf.
och försöka att INTE äta nån tårta!
P OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0