HUHU

Idag så begav jag och malin oss in till stan

efter att haft Nationella i svenska

det gick faktisdt bättre än vad jag trodde

JOY

hursomhelst

malin skulle till en sex affär för att kolla på nåt roligt gojjs till sin kille

så vi drog till US video som ligger typ intryckt i en liten smutsig hörna
och vi tog typ den krångligaste vägen som gick att ta dit.. fast sen insåg vi att vi egentligen bara hade behövt att gå rakt fram.. men jaja
smarta vi ÄR

iaf... det fanns ju jävligt roliga grejjer där inne.. men de som gjorde mig lite illa till mods va ju dom dära videobåsen i gången.. jag va livrädd att bli inryckt i en sån jävel.. eller bli kidnappat... eller nånting!
usche..
och det var verkligen BARA GUBBAR
JAG SKOJJAR INTE
helt seriöst... jag och malin va dom ENDA tjejerna i butiken
dom ENDA som va under 30 år...
HAHA
jag dog!
det va så kul!
och alla verkligen smög med vad dom kollade på där..
sorry farfar.. men du är redan busted
haha
det va jätte roligt
de va en gubbe tex, som kanske va 65 - 70 nånting.. kan gick runt och kollade på sexleksaker

och jag undrar om han skulle köpa något festligt kanske till sin fru
eller om han bara va en snuskgubbe som tände på att få nåt uppkört i röven medans han kollade på tonårs porr..
URK
jag mår illa bara av tanken..

men iaf.. sen så drog vi därifrån efter ett tag

jag har bestämt mig för att inskaffa mig en sexlåda
DÄR ska de ingå

1.glidmedel (som blir varmt) med melonsmak
2. massage oljor
3. tungvibrator

det är ju hur bra som helst.

det måste ni ju hålla med om! seriöst!

sen så ska jag skaffa massa ljus på väggarna

BÄSTA PORR RUMMET I STAN!

men iaf..

jag och malin hade bara sovit tre timmar

så vid 18 så däckade jag i sängen
och de va så JÄVLA SKÖNT
ÅH!
love it!!
men sen kl 22 ringde towe den subban och väckte mig:(

sen kunde jag inte somna om

HOE!

och nu sitter jag här vid datan

ständigt en konstant ångest som ligger och gnager, mer eller mindre
saknaden biter sig fast

jag har lyssnat på samma låt minst sjuttioelva gånger nu

trött på att människor snor mina ideér
trött på att människor är som dom är
trött på egoister
trött på mig

och grejjen är den att jag ORKAR inte plugga
jag har inget intresse ALLS för de.. men nej
jag ska vara kvar och ta studenten.. jag har pröjsat för min student mössa så nu ska jag fan ha den också

studerar hemma nu fram till julen.. förmodligen efteråt också

sen den 29 drar jag med min kära sebbe till fjällen
ska åka snowboard, ´vilket jag inte gjort på 12 år
HURRA

nej... nu ´har jaginget mer att skriva
eller jo.. de har ´jag... men pallar inte skriva om jävla fitt känslor
BAH
kan inte någon bara få mig att bli kär i den
KÄR IS THE SHIT

synd bara att jag har så jävla svårt för de.
jag skulle inte banga på att kunna bli lätt kär i någon..

då skulle man vara mindre kräsen.

AÅH
jag orkar verkligen inte skriva om känslor

fuck it

gonatt ladies and junklemän

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad kan man önska sig i julklapp? Har verkligen inga förslag! Jag gillar allt!

2007-12-13 @ 02:22:00
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: johanna

god natt på dig :)
är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra natt !

2007-12-13 @ 02:29:53
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0