Myrslask

nu sitter jag här

i mörkret

det regnar ute
det är äcklig väder

rädslan combo ångesten kryper fram
men ändå behåller lugnet sig

förvirrad
råa sår som börjar läka

men ändå är jag nöjd

som en flod väller det ner

vatten som släcker eld

och lyckan

den finns där

som en stor låga brinner den

och ibland går lågan överstyr och leder till ilska, sorg, ångest och utrbrott

men innerst inne är lyckan där

och den lyser alltid
mer eller mindre

jag är glad
jag är så glad

att jag är som jag är och ser ut som jag gör

jag är så glad

fast skolan går skit

och jag verkligen inte pallar den

det är sånna här dagar

jag vill ta de lungt

träffar dom jag gillar och älskar

och bara prata

om allt och ingenting

klyschigt? ja

men så jävla sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0