päppel

Efter många om och men
efter mycket gråt o ångest
efter mycket ilska och utbrott
 så känns allt så mkt bättre

jag som trodde du lämnat mig
ensam

lämnat mig med all den här skiten som tynger än

men jag hade fel
du had eite gjort de
jag älskar dig

Det är så många människor som sviker en

lämnar en i sticket

men inte du
du är inte en av dom

jaja

Nu sitter jag iaf här i pappas fula sockor

mössa
jockes underbara jeans
och en tjocktröja som pappa köpte från thailand
han kom hem idag

det var ett big way way för nu får jag maaaaaaaat

jag slösade hans matpengar på annat.. allt som inte är mat :)
jag är sämst på att planera med pengar
jag kan inte tänka om jag har cash i fickan

inte om dom sitter på kortet heller
värdelös är jag när de gäller pengar

en ändring på de tack

jag vaknade kl 13 45 typ, och har frusit konstant sen dess

dum som jag va gick jag runt i boxer trosor o tröja bara
va för lat för att klä på mig
så jag antar att jag får skylla mig själv

glrutom att jag frusit hela dagen så har jag fått ett orions bälte av finnar i ansitket
ovanligt.. haha

Jag har fått mer muckler på kroppen tack vare praktikten
tack tack

Nupratar jag med Towe och kan inte prata o skriva samtidigt
som den mannen jag är

HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0