the used

okey nu ska jag blogga lite


jag är fett glad

kan bero på att jag börjar bli lite på pickelurven

MEN IAF

jag älskar brudar

den har jag suttit o tänkt på länge


helt ärligt

dom är så jävla vackra


sen så finns de undantag när de gäller killar

jag täänker på en speciell
men han tänker jag inte säga

för det är hemligt

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMLIGT säger jag
eller skriver
eller nåt..

snart ska jag dra till erotik mässan

FETING NICE

snygga människor överallt
eller bara feta fula gubbar
vem vet

jag har kommit fram till att jag är överkåt också

eller... jag o wisam kom fram till de
fast det är jag iof inte?

men förutom de så älskar jag mitt hår just nu

och mina kläder  är också riktigt nicea nu

och imorron ska jag på praktik

vi ska åka vid 14 imorron:(
innan de ska jag hinna packa, käka brunch med ala familia

sen så ska jag träffa mitzuki och lämna hennes kläder

sen så ska jag hem igen o fortsätta packa:)

och dig... dig kommer jag nog sakna

men de kommer aldrig bli vi

för
1. jag vill inte
2. jag kommer förlora wisam då

och det är de inte värt

jag vet att jag har sagt de många gåånger

men nu är de kapitlet slut


slut på all misär
slut på alla tårar
slut på allt sårande

man kunde nästan tro att du gillade de

de kan jag svära på

fan va skönt de känns

nu är de på riktigt

WIE WIE WIE

men visst... jag kommer sakna dig

men

hej då på just dig:)

nu har jag inget mer att skriva

+ att jag fick sms just

PUSS PÅ BAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0