80s

vaknade kanske för 1 timma sen
ska iväg o fika med sara kl 15

är inte bakis för engångsskull
GRATTIS LISA

jag har börjat lära mig
 fast jag bara köpte en jävla drink.. på vad vare? 86 kr som va den BILLIGASTE drinken, ändå lyckades jag göra av med 200 kr
helt otroligt

nästa gång jag ska ut ska jag fan på patricia har moi bestämt

förutom att de va svena dyrt så va de jävligt kul
hittade en snygg "bög" fast han va iof bi
men SNYGG VA HAN!!

sen så kom jag väl hem vid typ 3 rycket

sen typ avled jag i min säng

vaknade av typ 5 sms och 3 samtal

sen så ringde jag wisam och han hade tydligen haft skit mysigt med en brud som han va på g med

DÅ... just DÅ kände jag att jag ville bara ha en person.. EN som bara betydde hur mkt som helst för mig
men sen så gick den känslan över.. visst jag vill ha en person som betyder jäätte mkt för mig
men aa.. det kommer med tiden förhoppningsvis
okey ni som läser de här kan tolka saker o ting fel
så jag ska göra det enklare för er
1. JA jag vill ha förhållande.. men bara med rätt person (och den rätta är tydligen rätt svår att hitta)
2. NEJ, jag är ingen player.. tackar som frågar (?)
3. JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA PÅ TREDJE PUNKTEN... kunde ju inte bara ha två punkter

men iaf.. back to the story (som igentligen inte va nån story, men jaja)

jag tror jag saknar dig mer än vad du saknar mig
det känns lite... nu är vi kompisar iaf
fast det är bara ibland jag saknar dig

eller känslan kanske man ska säga dårå

skitsamma

jag har det toppen, förutom att skolan går skit

och snart ska jag ut på praktik i 4 v
då drar jag till stallarholmen
nu måste jag skynda mig

ska träffa sara kl 15 och ska fixa massa saker innan det

PUSS HEJ LEVERPASTEJ
höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0