GUTT

hmmm
idag har jag varit på den stora staden med Milla o Matilda
det var jävligt nice
FÖRUTOM ATT MILLA VA FITT IRRITERAD!
 snäll o rar som jag är så försökte jag lugna henne lite..
smarta som jag o matilda var så antog vi att bitchen skulle bli lite lugnare med mat i kaggen
SOM SAGT
det blev hon
som en liten söt bääääääääääähäääbis!
fast aaa... bäbisar är rätt fula
men INTE milla:)

jag köpte en jacka
JÄVLIGT SNYGG
snowboard jacka!

GO ME GO ME GO ME!!


IKVÄLL BLIR DE 80s!!!
FETT SOFT

har inte varit ute på evigheter!!
typ 3 helger sen

fan då

såklart har jag ingen BOOOUUUZE och ekonomin är typ sunk.. så jag fick sno ur pappas spritskåp
fick lite fjortis bakslag när jag höll på att blanda, grappan och konjaken.. inte så gott. men vafan gör man inte för att bli full? för visst är de så.. jag dricker inte sprit för att jag tycker det är gott, är det någon jävel som gör de?? förutom alkisar... visst, vin.. GOTT.. men sprit är verkligen SUNK... SUUUUUUUUUUUUUUNK

och idag har jag fått hallonsoda eller vafan man ska säga
hallon vecka kanske
`JOOOY JOOY
FAN VA DÅLIGT!!
jag ska slita ut min livmoder
GAH
min mage förvandlas till en liten fläsk klump o bara är allmänt BLÄÄÄ

aja
palla klaga
nu ska jag sova lite

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0