POO:)

inatt har ajg sovit sammanlagt 1 timma tror jag
kunde verkligen inte sova, så jag snackade med rania typ hela natten

himla trevligt:)

en av dom få som jag kan prata så länge med...

sen blev mina känslor lite mer kaos.. fast det blev bättre

sen så la vi väl på runt 5 tiden... så skulle man upp vid 6 igen dårå

gick upp försökte fixa mitt hår.. men det såg ut som bajs
men jag pallade inte bry mig

drog iväg till aktupunkturen.. det va INTE nice


HATAR NÅLAR!!

helvete... jag inte gillar det... + att de gör ont:(

åkte till plugget direkt efter de med min MAOLIN
fick se hennes kille för första gången

jävligt trevlig prick de dära

har inte varit i skolan på typ en och en halv vecka

kändes hyffsat skönt, fick GROVT JÄVLA MKT plugg

så det är bara att hugga i! WAY
kom hem vid 18 tiden
min Ipod har tagit livet av sig

ALLT ska verkligen krångla
JAG MÅSTE HA MUSIK!!
DET ÄR ETT JÄVLA MÅSTE!!
annars avlider jag.. skojjar inte
eller jo... lite kanske
men iaf

just nu sitter jag o knarkar sönder foo fighters

har lite sånt humör


skulle antagligen träffat sofie så jag kunde få låna hennes andra töj, men nu pallar jag inte

är TRÖTT
och nu snackar vi MONGO TRÖTT
aa för er som inte vet
 är man lika trött som ett mongo.. då är det illa


HOHO JAJA

hej då människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0