PUFFE

nu är de s¨att jag håller på att steka köttbullar
är lite smått irriterad

har iof sovit 13 timmar men ändå

så jag håller på att springa runt och fixar grejjer medan dom steker..
sen känner jag att de luktar bränt och lubbar ner för trappan
så tänker jag
"MEN VAFAN! kan dom inte vända sig själva.. kan dom inte göra NÅNTING själva..."
helt seriöst.. utan ironi, utan att skämta och sen kom jag på mig själv.. det är döda söndermalda stackars små kycklingar
klart som fan att dom inte kan vända sig själva..
jag tror jag ska sluta dricka så mkt som jag gör.. om det äns är mkt
n¨ånting är de iaf som jag måste sluta med
friska människor tänkte nog inte så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0