slurf

efter allt
allt tjaffs
allt bajs
 efter att ha förlorat två vänner
bråkat med en

och den här förvirrade kärleken

känner jag mig lost
så jävla lost

jag önskar att du fanns hos mig nu
levde
men sammtidigt så när jag tänker efter
om du nu gjorde de.. låg där i sängen breve pappa
skulle jag verkligen komma till dig med mina problem
eller skulle jag bara strunta i de.. tänka att du ändå inte skulle förstå
det vet jag inte heller

jag saknar dig

idag hade jag så fruktansvärt ont
i hjärtat
i huvudet
i halsen

jag vet förmodligen vad jag ska göra
men det är känslorna som styr.. inte huvudet
och det här beslutet kommer vara en av dom svåraste jag någonsin gjort tror ajg
visst.. har tagit de här beslutet ett antal gånger
men har alltid brutit dom
så nu tänker jag
skulle jag klara av det?
jag tror inte det
jag vill inte avsluta de hela

vet ni vad jag önskar?
jag önskar att man kunde radera känslor
och minnen

självmant dårå

gud... vad underbart det hade varit
hallelujah

nu ska jag sova... sitter här o drar ut på tiden
är fett trött.. gonatt folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0