Tarzan

Det här är tredje dagen jag är hemma
skönt, men ångesten byggs på.
jag har precis fixat luggen, ska dra till skanstull snart
träffa lisa så jag ska få min present
SOM ÄR EN HÄSTSKO!! wohooo
sen är frågan om jag ska ha piggar eller kulor på?
aa.. det får bli en suprise

okey folk...
Jag har börjat laga en ny maträtt till mig under kanske typ... aa 3 månader
och det är en maträtt som jag fick från thailand
 en soppa med ris, kyckling o massa grönsaker
och det är JÄVLIGT gott och en höjdare när man är sjuk

och eftersom jag och pappa är ett par nyttiga jävlar så har vi ju inte vanligt gammalt hederligt ris
noope
snabba kolhydrater kan dra åt helvete

och som alla vet det finns ju ingen nyttig råvara (NÄSTAN) som tar mindre än 1 timme.. samma sak gäller också "nyttigt" ris.. vilket är jävligt surt
men AJA
iaf
Så har jag kört på något ris som är i en påse.. där det inte står NÅNTING om hur lång tid de har eller nåt, NADA... som pappa säkert köpt från thailand eller dubai..
men jag körde på
och det är jävligt gott, det kanske tar 30 min.. och jag sköljer aldrig av riset, för om det är bakterier i så dör dom ju ändå när riset kokar.
jag har säkert käkat de minst 4 gånger
sen så när jag satt o käkade det idag så kollade jag lite nogrannare på massa svarta pluppar... som va i min soppa.. och jag har alltid trott att de var kryddor ( jag har i allt möjligt)
HAAHA!! men nej nej... vet ni vad det var?
DET VAR SKALBAGGAR! och nu snackar vi inte bara 3 eller 4 st.... utan ni kan fet hajja att det var I HELA JÄVLA SOPPAN!! dom här jävla skalbaggarna har jag ätit VARJE GÅNG!! och trott att det varit kryddor! visst.. jag har varit lite misstänksam, men jag har inte orkat bry mig.
DOM HAR BEN!! BEEEEEEEN SÄGER JAG!!
UUUURK! jag har ätit skalbaggar...
1. jag ska aldrig mer äta det där riset
2. jag ska ALLTID skölja ris
3. jag ska ALDRIG mer äta skalbaggar

inte för dom smakar nåt.. men ändå

och jag antar att dom inte är giftiga eftersom jag ätit dom ett antal gånger
jag känner mig lite som Tarzan

faktist..

hej då människor!
nu ska jag typ... spy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0