Underbara morgon

igår.. så träffade jag ju rania... hon va såklart försenad.. jag säger bara en sak.. TIDSOPTEMIST!!
eller stavas de så?
aja, en sån är hon iaf!
men allt va ju inte hennes fel.. lite tågets fel va de ju... skäms!
så innan de så träffade jag tiffany.
vi hade trevligt, snackade o annat bajs

sen gick vi förbi plattan för jag skulle ner o hämta rania
och då kommer de fram en brud som frågar efter min bilddagbok
och jag blir såklart lite nervös för jag vet ju inte vad hon menade?
att hon kände igen mig därifrån eller att hon typ kände någon som kände mig bla bla bla bla
FAN jag blir nervös av sånt där
men aja
jag sa vad ajg hette

"aa men jag heter stigbritt"
eftersom jag var förvånad att hon frågade och va trött o kände mig allmänt som ett jävla frågetecken så pratade jag rätt otydligt + att jag inte kan utala stigbritt så himla bra
så sa hon "va?? STIVBRITT??"
"näeee, STIGBRITT!"
"jahaa okeey, för du va fett snygg!"

HAHA.. jag kände mig rätt skabb den dagen och den komplimangen gjorde faktist hela min jävla dag.
TACK om du nu läser de hära! inte för jag tror de men iaf
CREEEEEDS till dig!

sen gick jag o rania inne i stan ett himla bra tag.. typ 4 timmar, sen va jag tvungen att lubba till yogan
och bara grejjen att alla 50 +:are (förutom EN!! EN JÄVEL!!) är typ sjuttioelva gånger mkt vigare än mig så är de väl rätt så inte alls kul n¨ånstanns... inte ens i hörnet.. jag menar, jag är i mina bästa år! jag kan inte äns stå på huvudet!
borde man inte kunna sånt?
och ni vet man ska ju göra sånna här kosntiga grejjer, och nu har vi börjat med att stå på axlarna och benen rätt upp i luften, och visst, jag kan göra det, jag är bra på de.. men jag har ETT litet problem.. okey... nu är frågan om jag ska avslöja det för resten av hela sverige.. okey, nu överskattade jag mig själv, det är typ kanske HÖGST 20 pers som läser min blogg. hahaha! men ändå

AJA
människor



men iaf så kom jag hem från yogan
ringde wisam
pillade på datan
pluggade
käkade
bla bla bla

kunde inte sova.. somnade vid 3
gick upp vid 5 20
trött som en slaskfitta

och allt va frid o fröjd. jag sminkade mig, allt gick som planerat osv
sen när jag skulle packa ner alla saker inkl "min" ipod så hittade jag i´nte hörlurarna
och JAG KLARAR MIG INTE UTAN MUSIK!!
jag letade och hittade dom inte.. jag kände hur desperat jag blev..
PANG!
jag sprang runt och skrek hysteriskt, hora, fitta, anusbajs, bla bla bla
det roliga var att ingen va hemma
jag grät, slog väggen allt jag hade
och så började jag svettas
som fan
det var min första panik/ilska ångest attack/utbrott på huur länge som helst
de va ett jävla tag sen jag fick det
över ett par hörlurar?
aa.. jag har inte sagt att jag är normal


ringde och skällde på pappa
ringde wisam och skrek
ringde rania och beklagade mig

stackars dom

hittade jag inte dom jävla hörlurarna
och jag tänker INTE åka till skolan utan musik
det är ett helvete
så jag sket i skolan idag
fast igentligen behöver jag verkligen gå
men jag pallar inte
jag orkar inte ta ansvar
inte för skolan
inte nu
inte alls

förlåt till mig själv
jag vet att jag gör illa mig när jag gör sånt
men jag pallar verkligen inte
för det innebär att jag måste ljuga
för pappa
för mig själv
och jag mår så jävla dåligt av att ljuga
det är de jobbigaste jag kan göra
det tar bara mkt energi
och så får man dåligt samvete
usch



nu sitter jag här
med smik utkletat i ansiktet
fixat hår
pallar inte gå och lägga mig
för då förstör jag håret
JA jag är en fjolla
tyvärr
senare idag ska jag först förhoppnings vis få låna hörlurar av rania
sen ska vi sitta på cafe och jag ska plugga
det tycker jag låter GREAT

men eftersom kl bara är 8 30 så är hon inte vaken än
men JA
det är väl de

sen igår när jag och rania gick runt och snackade hjälpte hon mig att inse massa saker

tack

jag behövde de
nu vet jag vad jag vill
och det känns lättare nu

nu ska jag väl sitta här ett tag till
och typ pilla lite på internet

sitta o stirra in i väggen
klia huvet

lyssna på musik

breaking benjamin för tillfället



aa typ de

OCH JAG SKA KÖPA LÖSHÅR
WOHOO

gomorron och
P OUT FOLKS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0