لآِـٍ

OKeey ska vi köra såhär då

nu är jag fan 18  år, jag MÅSTE lära mig att känna efter när de börjar bli för mkt och NEJ jag kände inte de igår
de blev glas efter glas efter GLAS

jäähääävlar
men hade iof huuuur kul som helst, GUD ja.. de vare fan, förutom att hon som hade festen druckit för mkt och hade diabetes, och tydligen så är inte de en sån bright kombination, så hon åkte ju in till akuten. sen började ambulans folket shasa ut människor. då va såklart jag och THE W MAN on our way hem redan.
men innan allt de dära tjaffset så hade jag och w breakat! OCH DAMN va vi är duktiga! erskänn.. alla som va där på festen om ni läser de här.. vi ROCKADE HÄSTANUS!!
WALLA!
emm förutom de så aa.. just nu väntar jag på wisam, hans kulle åka iväg och hämta en hjälm, den envisa jäveln. och NU precis i denna lilla sekund.. emm kanske minut man ska säga så fick jjag ett sms av honom
han blev stoppad av polisen. GRATTIS GENIUES! verkligen, klapp klapp till dig
nu får jag sitta och vänta här ytterligare en timma till.
BAAAJS
jag är ensam med hans familj och det är lite läääskigt
GAH
okey, antar att jag inte får glömma att andas och svälja
för de brukar jag faktist göra
fast de där med andningen, då måste jag iof vara rejält jävla äckligt packad
och jag är en aningens aning bakis
mm aaa
det var väl allt antar jag.
JUSTE! jag måste klaga lite över min BAOUTA finne jag fått på min haka, så Y'ALL! ni som träffar mig, take a look at my zip! ni får ta kort om ni vill.
jag lovar, den är vidrig
mm mysigt ja!
تشل قجنشيث سنقهرش مهفث حج شقشلاهسنشزز اعق بشى بجق ةشى لاخقف يث اطقش_!_!_ اشاش
ةهفف ىشةى رش بشنفقهسف تطرمهلف بهىفو مهسشو آ? ،×??ٌُ ً÷ٍِ?!!!!
لخخي لاغث
اثت يج
يشىنث ساكى
اهاه

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0