<3

jag är trött
halvt deppig
men när jag tänker på dig får jag lyckorus

och malin, jag älskar dig.. förlåt om jag är dum ibland, men jag uppskattar dig mer än vad du tror och du är en av dom bästa i mitt liv.

Mamma, förlåt för jag inte tänker på dig tillräckligt och att jag inte döpt mig än. jag ska göra de så fort jag har tid.
förlåt att jag inte kommer oftare till din sten, förlåt att jag inte var vid prästens badkar när jag var nere i skåne
då hade du fått träffa Wisam

jag önskar jag kunde träffa dig nu, så du kunde se mig, se hur jag hade de, se Tres, se mina bästa vänner, se hur bra allt är, hur nöjd jag är.
jag insåg nu hur pass mkt jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0