bollucks

varför mår jag skit när jag inte äns behöver det
är de nån annas känslor som har hoppat in i mig?
har jag gjort nåt för att förtjäna dom här känslorna..
eller är allt dåligt självförtroende på nåt jävla vänster.
Varför är jag alltid förvirrad

och jag blir så jävla förbannad..

att vara förvirrad.. det är typ sämst, men den här känslan
där allt blandar sig med allt... varför? varför just nu?
det går ut över allt annat

och jag är rädd.. rädd för att bli kär, i dig.. den dagen jag börjar bli det
måste jag gå, gå bort från dig. För det kommer aldrig funka
inte för mig iaf
och det stör mig så jävla mkt
jag vill inte bli kär i dig.
jag kan älska dig i ena sekunden sen hata dig i den fjärde
shit... när jag tänker tillbaka, handlar de mesta om dig.. men jag tror inte det är så igentligen
om allt skulle vara 100 bra med dig, då skulle jag haka upp mig på något annat
så VAFAN ÄR DEN ÄCKLIGA JÄVLA GREJJEN VARFÖR JAG MÅR SÅHÄR?!?!
paaaalla paalla palla palla paaaaaaaaaaalla
är de nååt tomhål som behöver fyllas, hur isf?
kan du berätta?
ligger allt i att jag inte försöker tillräckligt? är du som lägger känslorna på mig?
jag har absolut inget att må dåligt över, vart kommer alla känslor ifrån?
HORMONER? tjooohooo
ajaa
nu ska jag dra till skolan
har väl inte startat så jävla bra eftersom jag varit borta typ hälften
puss hej leversorkpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0