hAHA HOHO JAJA

wohooo! nu va jag vild!
två inlägg på en dag... jävlar, riktigt busigt av mig!

aja, ska bara skriva att jag är allmänt SKIT BÄST!

för jag bara är de!

snart ska jag sova, har så sjukt ont i huvudet..

och jag har varit borta från skolan rätt mkt + att jag har fått tok många nya finnar
och vart faaaan kommer dom ifrån?!?

NEJ jag äter inte godis
NEJ jag äter inte fet mat
NEJ NEJ NEJ! visst jag dricker med det är HÖGST 2 gånger i veckan (och med dricker menar jag alkohol för er besserwissrar som påpekar de... och NEJ jag vet inte hur besserwissrar stavas så JA GÄRNA påpeka de också)

och jag paaaaaaaaaaallaar inte skolan, för den är så SJUKT sunk.. sunk sunk sunk sunk

och jaa, visst har jag varit lite väl pessemistisk i mina bloggar, men det är så jag känner just nu.

fast jag är så jävla tacksam över att jag har just MITT liv.
faktist
jag är INTE ironisk för 5 öre

PÅ HEDERS

nu är jag trött
gonatt gott/ont folk.. eller nej inte gonatt till ont folk, ni kan faktist gå och dö bara.
tackhej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0