Humsebumse

jag har kommit fram till att hitills består mitt liv av

1. Brudar
2. Festa
3. Kläder
4. smink
5. aa, och allt annat med utseende


 

och det känns som allt går ut på att gå ut festa, sen är allt annat helt oviktigt.. förutom tjejer
shit... nu när jag tänker efter... jag vill inte att nåt ska ändras.. jag ÄLSKAR tjejer
det är de finaste som finns nästan.. men på nåt sätt så känns  de lite tomt.. att jag saknar nåt?
jag vill göra nåt mer, nåt som är betydelsefullt
typ som att ut o resa och vara volontär eller hjälpa till med nåt här i Sverige... fan vet jag!! nåt med äventyr bara..
juste jag glömde.. jag har skola.. a big fat YAY! verkligen.. skit trevligt...
och det här ,med förhållanden, jag vet inte längre om jag vill ha ett... vad går de ut på igentligen?
näe fyfan vad allt blev komplicerat.. nu lägger jag ner de hära för stunden, går ner och käkar eller nåt
ska faktist klippa gräsmattan kom jag på nu... ännu mer yay.
aja! A girl got to do what a girl got to do eller vad man brukar säga
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0