knäpp på käften

okey folk
så här såg min dag ut

jag skulle gått upp 5 15 men försov mig till 6 16

sprang upp, satte på mitt ansikte

råkade ta för mkt vax i håret så det såg ut som jag va flintis

åt min frukost som bestog av en banan MEDANS jag kissade

och varför stressade jag? JO det ska jag säga er
för att hinna med bussen som gick 1 timma för tidigt! inte nog med att jag såg ut som bajs och
stressat skiten ur mig.. nej nej.. jag åkte 1 timma o 30 min förtidigt till skolan..
anyways.. som tur va så va min käraste malin på min pendel.. såklart så gick inte de någon buss ända till skolan när vi väl va framme i vh så vi tog bussen till ribby och sprang/power walkade från ribby lund
I mina byxor som jag knappt kan ta ett helt steg i... + att det va motvind så mitt hår blev ännu mer bajs
SEN.. JA sen.. ojaja! då åkte jag hem typ vid 17 rycket och när jag väl kom till t centralen så va de signal fel PÅ MIN LINJE HEM!! och alla människor va bara tvugna att stå MITT framför mig när jag skulle gå
sen såg jag en tjej jag spanat dagen innan och hon såg mig också som va ännu mer pinsamt... jo.. eftersom jag såg ut som BAJS!
A och nu ligger jag fett efter i skolan
JOY JOY JOY

p out with your mothafucking bong out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0