pottsork

Joina flat haket

idag har min kära vän malin städat heeeeela mitt rum
det KRÖP innan hon kom
de  va äckligt och jag förstår inte varför hon ville städa mitt rum men om hon erbjuder sig klart som fan att man säger ja!
så nu är mitt rum maskfritt, rent och organiserat

Förlåt om jag låter jätte extrem fjortis nu
MEN JAG KÖPTE CIGARETTER FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV IDAG/IGÅR (?)!!!
inte till mig, nej nej.. vad tror ni igentligen? jag röker inte, det är fan vidrigt, jag köpte såklart till malin:)
men tjejen i kassan frågade inte äns om leg, så jag fick varken ett grattis eller ta upp mitt oanvända leg.. taskiga kussimurra!
men man kanske borde ta det som en komplimang? jaahaa duu, kanske man skulle..
aja nu gnäller malin att jag ska släcka lampan och vi ska väl sova järnet nu.
peace out with your bong out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0