Sluta nu

FAN FAN FAN!! idag har vi spexx foto

jag är typ magsjuk
verkligen TOPPEN!! toppen toppen toppen!!

fyfan va skit!!

inget känns bra just nu

allt är hyffsat ångestfyllt

visst, jag har massa bra saker
och jag har de så himla bra
men varför tar de lilla dåliga över?

visst, skolan, det kanaske är en rätt stor grejj, men jag är typ 100 på om de inte var skolan som va jobbigt så skulle de vara något annat... är de så att man letar efter problem? isf varför? det är ju inte så att jag gör de med mening... mitt hjärta, det dunkar, det är svullet, det är lite sårigt, lite varmt
jag drömde tyvärr om dig inatt., jag kom inte ihåg om de va bra eller inte..  eller jo.. nu kom jag på
jag skulle sätta på mig en strumpa, sen va det en gammal lapp från dig, där jag hade skriivit först
"heej, jag gillar diig:) jätte mkt"
så hade du skrivit
"och jag gillar dig till.. jag tillomed älskar dig. höhö"
så hade du gjort en sån där ful gubbe som du brukade göra
sen ringde du mig eller om de va jag som ringde dig
så sa du att du mådde så dåligt för din mamma inte äns sa hej till dig
då va jag rätt nonschig.. för vi va på exakt samma ställe vi va nui verkligheten
fast jag vet inte hur jag fick tag på ditt nr i drömmen.. eftersom allt är borta, men jag tror de stog på lappen
aja, så frågade jag nåt om en blogg vet ja, sen när du svarat så la jag bara på.. inget mer med de.
sen va vi inne i stan, så kom du med några av dina kompisar och jag va med wisam tror jag.. eller malin kanske?
så typ skrek du "MEN HEEJ!! är du här!?!?" och typ kramade mig och vem jag nu va med.. och jag typ puttade mig bort från dig.. sen skulle jag o malin åka hem, men vi gick aldrig på mitt tåg, för malin sa att de va ödet att vi inte skulle gå på, sen va de tydligen ödet att jag skulle hitta dig..
vi letade efter dig och malin sa att hon såg dig gå på ett tåg så vi hoppade på de.. men det va fel.
aa sen hände massa andra saker.



Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv för jag är magsjuk och imorron blir de gayklubb
då ska jag inte vara lika osmidig som förra gången:)
HARE BRA HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0