stanna

Slit ut det
döda det
hugg ut det
rista in lyckan

rista in ditt namn

trampa på hjärtat

lämna avtrycket

du gör mig irriterad

varför handlar allt bara om dig

den enda orsaken till att du bryr dig är att du vill ha så jävla mkt mer

är trött på sånna människor som ni

sånna som ni.. det är ni som vrider om allt inom mig

stryper det, klipper.. slår

varför är ni så egoistiska?

varför kan ni inte bara sluta

sluta med ego
sluta med klagande

jag orkar inte pressen

skolan
folk
människor
kärlek

stanna tiden, för en sekund.. så jag kan vila, ta igen mig. snälla

ska jag lyssna?
ska jag göra det?
för att få komma bort
för ett tag
en paus
en break out
det är allt jag behöver

ska jag göra det.. ska jag lyssna på det?
ska jag verkligen? för att komma undan
komma bort
ska jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0