Till min apa

okey
vart ska vi börja

det enda som fattas nu är att jag ska bli mer organiserad
träna mer
plugga mer

sen är mitt liv perfekt enligt mig

jag är så jävla lycklig

jag har dig Therese

shit va seriöst de såg ut nu när jag skrev ditt namn som vanligt

Tres tycker jag låter fin fint

jag är så jävla glad för dig

allt på dig är så himla vackert
ditt leende
dina ögon
ditt skratt
jag älskar fan ditt skratt
din humor
på det sättet du går
dina kyssar
ditt hår



jag kan typ inte fatta de
men jo.. klart jag kan.

det här är de jag velat i 4 månader nu
och äntligen är du min

shit.. jag älskar dig

äntligen får jag uppleva den kärleken jag alltid velat

jag hoppas du läser de hära
för de vill jag att du ska
du är min alldeles egna apa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0