what the doose?

Palla kärleken
palla ångesten
palla allt sånt skit

vet ni? jag mår jävligt bra utan den
fast det är fan underbart att vara förälskad så jag tar tillbaka de dära lite







aja nu ska jag snacka med Jaffa

snart... hon skulle tydligen ringa senare

anyway

jag och min kvinna Jaffa ska börja gymma nu

nej nej inte nog med de! jag går på yoga också.. JAPP! bara med russinrumpor though
det roliga är att dom är sjuuukt mkt vigare än vad jag är
haha!

jag trodde jag skulle dö när vi skulle göra en övning och ALLA (vi snackar 50+) kunde ha huvudet i marken.. förutom JAG och en annan tant dårå. shit.. tror ni jag skämdes eller? och det här är nybörjar gruppen! jag looovar att dom bara tog den här nybörjar kursen för att höja sitt ego!! vafaaan börjar man på nybörjar nivå om man kan göra allt fett bra?! jävla ego russinrumpor är vad dom är

NU ringde jaffa.

allmänt jätte hej då på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0