YELLE

HEHEEEY FOLK!

jag är så bakis så jag sitter och skakar

inte nog med de
jag o sofie va tvungna att åka ÄNDA från södertälje
de va verkligen skit kul.. speciellt när båda klagade på våra bakis magar
innan vi åkte va de frukost på donken
OJ vänta lite... aa donken va?
aja
efter 2 mackor och 2 cheese brugare så drog vi till tåget
klagade lite mer och tyckte jätte synd om oss
INTE NOG MED ATT VI VAR JÄTTE BAKIS
nej nej.. det var KALLT OCKSÅ!
jag som skulle gå och dö i min säng nu när jag kom hem o allt..
fastnade visst vid datan
och jag har blivit KÄR! YELLE är namnet.. jag hörde dom på fredriks ipod.. det var kärlek redan vid första ögonkastet.. eller vad ska man säga? öronkastet? nej va dåligt, men jag tror ni fattar eller är ni extremt tröga?
då får ni vara de.. för i HÄRLIGA SVERIGE SÅ FÅR MAN JU VARA SOM MAN VILL!!
det är faktist lag på de så.. kör hårt folk!
jag fattar inte varför man dricker tills man verkligen ligger helt jävla livlös på golvet.. vafan, jag tror jag blev extremt jävla tokpackad vid typ 23 rycket.. jooohoodå! de va så trevligt såååå
och sen kom jag på påvägen hem.. att folk har så JÄVLA FULA KLÄDER! visst alla har olika smak.. men helvete människor? helt ärligt vad håller ni på med? hade bara lust att styliea om allaihopa..
och fransk rap är det bästa och IS THE SHIT

och medans jag satt och kom på massa smarta grejjer och typ snubbla på mina egna fötter så kom jag också på att franska är så sjukt fint..
och sen dårå att jag inte är så mkt flata som jag trodde
för jag blev fan tänd på en kille igår.. det är helt sjukt, brukar inte bli de
men aja
adjö folk
nu ska jag gå och dö i min säng.. väldans kul ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0