korkis C:

Hej jag heter Bögis

för det är de min flickvän har döpt mig till

Jag har blåa armar

för min flickvän gillar att slåss

men det är lugnt

för det gillar jag med

Jag har döpt henne till korkis

för det bara är så helt enkelt

hon är min alldeles egna bajspotta<3

henne gillar vi

anledningen till varför jag skriver vi är för att jag är schitzofren

som jag inte kan stava till

och schitzofrena människor vet inte att dom är det

men det är okey

för molnen luktar kaka

och i badankornas gryning

då är inget nådigt

då är allt bara knådigt

ser man på

jag rimmade

tråkigt

men iaf

DET VA ETT RIMM (1 m eller 2 m?)

det va liksom dagens fråga

om ni inte märkte det


men iaf


Jag gillar min girlie<3

hon är bra

hur bra som helst faktist
KLAAD KAAKAA<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0