kpist

jag önskar att jag hade oändligt med knark

så jag kunde knarka bort mitt hjärta

jag önskar att jag kunde trolla

trolla bort smärtan

som egentligen inte borde finnas

men den är där ändå

alla kansken och tänk om förstörde

tror jag

alla dom förstörde också...

jag vet inte.. jag vet ingenting längre

jag orkar inte..

jag är fan förstörd

varför kan jag inte fungera och tänka normalt? varöfr ska jag vara så överdrivet nojjig?
varför ska jag ha så svårt att glömma saker? varför ska jag ha så lätt att bli sårad? varför ska mitt hjärta ha så lätt för att blöda?

varför kan jag inte bara ta allt med en klackspark i arslet? varför börjar jag känna såhär när allt är lugnt.. tror jag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0