Solsken hela dagen

jupp jupp

nu sitter jag här med min flickväns tjocktröja som har samma size som nalle puhs tröja typ..  fast på henne sitter den helt perfekt!

hon är så liten.. som en liten dwarfio

den luktar jennifer.. fan vad jag saknar henne.. bajspotta


förövrigt har jag haft en underbar dag med Sofie och Rovie..   en av sofies kompisar var med men hennes tillvaro förgyllde inte dagen så värst mkt.

en vecka kvar till studenten.. känner en härlig mix med ångest och lycka. Det är de här jag har väntat på i ca 7 år och nu när det verkligen är här så är det lite svårt att fatta.

engelskan är inte ens klar... inte samhället heller... ska plugga engelska nu men är så sjuukt trött! får väl ta ut tummen ur arslet och sätta fart iaf.. nu kan inte Rovie hjälpa mig så ah.. får se hur de går

adidodadios amogagoios
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0