Ängeeeleen

"hur man än vänder och vrider på de så blir det alltid fel"


ELLER?

okey

folk

kolla här

vi har en tendens att alltid alltid aaaalltid se de mesta från det negativa perspektivet

vi hamnar oftast (aka typ alltid) i tankefällor

okey... om du har förlorat hela din familj och nån langar kommentaren "men du snuttepluttan, tänk posetivt"

fine... DÅ får man cutta människan

men annars är de så jävla rätt

det är inte ofta jag tänker posetivt, men jag försöker
sen när man väl gör det, så inser man hur bra allt är

det är inte alltid man orkar

och ibland är de skit skönt att böla en stund

men efter all tid med min MV, emma

allt hon har sagt och vad vi kommit fram till

så har jag insett

orsaken till alla år av depressioner

grunden

är att jag bara lärt mig tänka negativt

typ

visst, det har ju haft sina andra anledningar också

men när jag jämför mig med towe

alltså

hon har ju sina komplex, en släkt/familj som näst intill hatar henne
pikar hon har fått under hela sitt liv för att hon är kort osv

aa helt enkelt det mesta har väl varit skit för henne

så är hon en av dom gladaste/lyckligaste människor jag känner

och det är inte en fasad, eller fake
hon är verkligen det

pga det sättet hon tänker

hur hennes tankebanor går

det är därför hon nästan alltid är glad och lycklig.

men efter alla år som man har tänkt negativt.. är de inte det lättaste att vända om och börja tänka posetivt
men fan vad det är värt att kämpa för

förutom de så är jag rätt lack att 3 vill att MOI ska betala en räkning på 110 kr

HAHA

fuck no


aaa.. det var väl typ allt på ett sånt där vänster inte ens i hörnet jag har att säga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0