bongdigedängdigidängdigigi

igår va de utgång

klubb konstig

drog dit, fick stämpel, sen gick vi över gatan till vikingbar

där vi förövrigt inte kände oss som hemma

medelålders gubbar som liknade asterix och obelix

usch...

fast sen när vi kollad nogrannare såg vi lite ungdommar intryckta i en hörna på andra sidan av baren

så vi beställde öl och gick snabbt som fan, satte oss och drack den äckliga ölen


fan va öl är äckligt

men är man fattig så är man

blev iof bjuden på en cider.. typ..

klockan rullade på och fler o fler kom dit för att föra

massa personer som jag saknat utan att veta om de kom

det va sjukt kul!

sen bar de av till klubb konstig

DET VAR DEN MEST VÄRDELÖSA KLUBBEN JAG NÅGONSIN VARIT PÅ!!

herregud

ett litet sketet dansgolv... de va fan inte större än mitt rum

okey... en aning då

UEEEK

fast det gick ju att dansa liksom, fast folk typ armbågade sönder en.. men ah

JOY

KOOOTTE

jag och malin drog typ vid 1

kom hem och däckade i min säng

och nu sitter jag här

med hårspray i ansiktet

utan ögonbryn

rödsprängda ögon

ont i magen

men glad som fan

lyssnar på robyn (HAHA)

väntar på att malin ska komma med min ögonbryns penna

sen bär de av till staden för att träffa rovie och hans kompis

sen upptäckte jag en underbar människa igår

gosh<3


P OUT
nu ska jag dusch it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0