Det är en(tre?) ängel i mitt rum.. tje tje tjee... tje tje tjee

jag kom på en sak härom dagen

vilket jag iof har vetat rätt länge

att jag är jävligt dålig på att formulera mig

hur fan ska de gå?


jag vet inte vad jag vill bli längre

har typ 123245678 saker jag vill testa på / bli

det ligger tre människor i min säng

varav en jag har hånglat med <3

pallar inte ligga och trängas

pallar inte vara seriös

pallar inte vara oseriös

fram till studenten ska jag inte ha något uteliv har jag bestämt

bara och endast PLUGG

jag hjärta plugg då alltså

mmmhm I can feel the love allready

(stavning??)

man får inte vara för djup

men inte för ytlig heller

nånstanns mittimellan (jag vet att de inte sitter ihop men nu kände jag för att skriva så okey? BRA! glad att vi löste de.. back to "story")

med månaderna har jag blivit drygare

vilket jag inte kan hjälpa

thats just life

inget jag direkt och går och siktar in mig på

fast inte dryg mot människor jag gillar though<3


det har varit mycket snack och liten verkstad


jag biter sönder min läpp

BIIIIIIIIIIINGOOLOTTO

jafan

allt har rullat på smooth tycker jag

endel kommer och går

vissa stannar

dom flesta som går är helt ovärde

enstaka underbara

men what the doose

sånt är härliga livet aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0