EGO





image2







hmmmm.. vad ska man skriva? .. JOFAN! imorse sådär på morron kvisten kl 10 så va jag hos aziz aka Äziz.. sen när jag va påväg hem så va jag tvungen att springa till t banan vilket är ett big jävla no no.. HATAR att springa till t banan... eller bussar... eller tåg... eller kottar... eller vadever.. (nej jag har inte skrivsvårigheter och JA jag ser att jag skrivit vadever) men iaf.. jag hann med t banan.. skulle vara längst fram och va längst bak så det var bara att gå, medans jag gick så kämpade jag med att få ner busskortet i den fula lilla plast fickan.. men ICKE! den ville inte.. det gick en kille framför mig som va extremt seg, men jag tänkte inte mer på de och fortsatte kämpa med busskortet, sen så ramlar det massa med kort framför mig, och då tänkte jag ju "men HAHA va klantig han är" men sen när jag kollade så va de ju faktist mina kort.. fuck.. så de va bara att sätta sig och plocka upp dom, MEDANS t banan hade börjat åka aka att det var JÄVLIGT ryckigt, jag + dålig balans = SANT!
det som var ännu roligare va ju att ALLA (fyra i hela vagnen) kollade på mig.. BINGOLOTTO!

aja

gick hem, käkade, KORV! åkte till staden, träffade rooovie med stort R! fikade/pluggade på muren.. sen så hatar jag råttan som jobbar där.. eller jag kanske inte ska använda ordet hata så mycket? lite förstarkt.. okey
vi tar om det
jag OGILLAR VÄLDIGT STARKT råttan med stort R eftersom jag döpt henne till det. Dryga flata
och jag kan inte hjälpa att vara dryg tillbaka.. det gick inte att hålla emot.. skämdes satan efteråt eftersom Tora <3<3 är min förebild, och hon skulle ALDRIG vara dryg mot någon som va dryg mot henne, hon skulle bara screw you man och skita fullständigt i det, vilket är BRA!
åh... Tora i mitt hjärta säger jag bara<3

aja, kortar ner de lite, efter ett bra tag drog jag och Rovie hem till mig, åt, pluggade, gossipgirls/åt, pluggande
sen åkte han hem..
man skrattar ALLTID när man är med honom, GOSH man! love it!

Puss på dig vafan

jaaa ni... vad ska man skriva mer?

Hon var falsk, jag kunde inte hjälpat.. tooo bad, men hon får skylla sig själv.
det var dax att för henne att inse, ingen behandlar mig så, inte som hon gjorde.

ska nog sova nu... det svider i mina ögon.. bu fucking hu

det är fortfarande ett stort HIHI i min mage :D

P OUT WITH YOUR BONG OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0