kizziiniiidiiiiiiiiiiig

GAAH!

jag är så jävla kissnödig.. men så jävla lat... har bestämt att jag ska bloggish lite innan jag lubbar vidare till toaletten!

hmmm...
jag kom ihåg när jag va yngre, pappa berättade om en gubbe som va ute på havet med sin eka, och han va verkligen jäääääätte kissnödig, han hade tydligen hållt sig rätt så extremt jätte länge, sen när han kom till en ö skulle han hoppa ur båten och binda fast den så POOPP så sprack blåsan och han dog på stubben!

oväntat?

tror nog att jag har hällt i mig 2 l nu utan att kissa.. tänk om jag ramlar på vägen ner till toan?
fan... jag vill inte dö av mitt eget urin?

"Jaa Lisa dog ju härom dagen?"
"VA?! ere sant? hur då?"
"näe hon dog i sitt eget kiss"
"Tragiska grejjer de där"


ååååååååååååååh... KIIZZINIIDIIIG!!!

eller så är jag fett joy och håller mig så länge jag kan och ser hur ont jag får?

jag tror jag har för lite att göra just nu...
pluggat klart allt nästan.. pappa och rovie ska hjälpa mig med resten..

NU ÄR DET SÅ ATT JAG ÄR JÄVLIGT DUKTIGT!!

har pluggat som bara den.. aka jag är BÄST!

Hmmmmm

match ikväll med malin

ååååh maaaaaaaalin kom ut ikväll, jag väntar i hörnet vid seven eleveeeen!!


näee...

TUUUUUUUUUUUUUUUUT

nu måste jag gå och kissa

trevlig spis som dom säger i skåne när maten är serverad

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0