Mys







AKA
Kass bildkvalité












image4
igår va de ju alla hjärtans dag

LOVE IT!

började dagen med att möta wonderbara Gustav och sebbe

himlans trevligt!

skulle tydligen följa med sebbe till kungsan 
han skulle möta sin kompis

Him spelade igår aka det var huuuuuur många emofjortisar/emosar/snyggaemosar/geeks som helst som satt och köade..
dom skulle tydligen spela vid 20... vad kan klockar ha varit när vi gick förbi?
kanske 13?

jag som tyckte jag va fett med bad ass som köade i 1 h o 30 min till westlife
(OBS OBS OBS OBS OBS!!!! jag va 9)

helt sjukt.. skulle ALDRIG sitta och köa i 7 fucking timmar.. inte för en enda jävel!

 dom hade säkert skit kul... och kallt.. och typ bajs?

gustav och sebbe skulle ägga dom.. antar att dom bangade rätt hårt, eftersom dom är pussys nr 1
Matcho in my ass

aja, nu fick jag brottom
kortar ner allt

kom till kungsan
gratis pepparkakor

gustav o sebbe mobbade mig

träffade kompisen

första intryck ful snobb

visade sig att han hade hål i tungan

andra intryck

cool snygg nånting nånting (?)

hej då gustav, sebbe och cool snygg nånting (?)

hejsan roooovie<3

gick till CUTT kön

träffade rovies granne

skämde ut mig och frågade vilka him var

för jag har seriöst ingen aning

några haha:n

vandrade iväg

träffade emma och comp

baffe kom

min girlie för dagen<3

hon friade

emma slet sönder ringen </3

fikade

sofie och frida kom

drog hem till mig

åt korv<3

Rovie och Sofie drog

Baffe slaggade hos mig

väldans mysigt<3

hon gick upp 8

jag sov som en valross

vaknade 9 av att baffe skrek (inom kanin öron.. )("  sånna ni vet  ") emo

hon drog till skolan

försökte somna om

men ack min ge det gick inte

käkat

och nu sitter jag här

funderar på om jag ska duscha nu eller sen när jag kommer hem från röövie?

skit intressant jag vet

har faktist inget intressantare att skriva

funderar på att tjuva en tröja från min man när jag ändå är där

ska ut på gay klubbish ikväll

med mina fruar

skojj

aa...

det var väl allt?

POOOOOOOOOOOOOP


NEEEJ GLÖÖMDE

PS

jag fick en ros av rovie:)

FIN ÄR DEN!

jag döpte den till Rosa

äääsch jag vet...påhittig JAG ÄR!
men funderar på att döpa om den till maggan

vi får se

to be fortsättningnåtnåtjagvetfaktistintehurdetstavaspåengelska

nu ska jag vara fjortis och sno boouuzee från min far

adjöö, ds, eller nåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0