Sofie.. hoppas du läser det här

jahaa.. ¨så här sitter jag med ett glas vin i handen.. lycklig som fan

va inne på bdb tidigare idag

såg att jag hade en mindre bevakare


brydde mig inte mer om det

sen såg jag att du hade tagit bort mig..

fan.. jag ville inte att de skulle gå så här långt

men jag orkar inte göra något åt det.. har velat ringa dig många gånger

men vad skulle jag sägA?

jag tycker fortfarande att de va du som gjorde fel

jag ville bara veta vad du tyckte jag hade gjort fel?

eftersom de typ inte är något

sofie.. jag har funnits där för dig

det har jag

mina ord va inte tomma

jag lovar

jag säger inte jag älskar dig till vem som helst

det gör jag inte..

du VAR en stor del av mitt liv, du har betytt mycket för mig

du betyder fortfarande.. kanske inte lika mycket.. men du betyder för mig
jag älskar dig fortfarande..

om jag väl älskar en människa kan jag inte bara sluta sådär.. jag är inte som du..

fast om du slutat älska mig vet jag ju inte..

Sofie.. jag säger inte sånt till vem som helst.. det vet du.. eller.. nu gör du

det är inte många jag verkligen älskar

du är en av dom

jag hoppas du läser de här

fan va tråkigt att du verkligen missuppfattat hela mig

det känns

det kändes när du tog bort mig

måste jag ju erskänna

och även fast du bettet dig som en idiot så kan jag helt enkelt inte luta bry mig om dig

men jag tänker inte be om ursäkt

för något jag inte gjort fel

men ah...

de va väl typ allt jag har att säga just nu?

Puss sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0