Trollkarlen Lurifix

igår vare fett misär... pallar inte gå in på detaljer. men sunk vare iaf!

förutom deså har jag pluggat halva dagen..

BINGOLOTTO!!

mitt nya torretts ord (stavning??)

hoho haha BAJS


känner mig rätt så jätte bakis, tyvärr...  jag borde skämmas.. men men
sånt är livet



och nu skrev Gustav till mig.. jag gissar på hora
men VAD ÄR NU DETTA ??!
han har utökat sitt ordfråd
cp... how sweet of you<3

annars är de aidsneger, neger, slyyna, hora som är hans standard
och nu så lägger vi till ett cp på listan
GROVEY!

ikväll blir det förmodligen krogen

med lisa, olle och några andra grappar.. skojj de dära

jag vill gå på spelning.. har börjat få tycke för de nu

jävligt Schnice som orvil brukar säga


ELLER?!

näe.. ska inte börja skriva osammanhängande.. fast jag tycker det är helt freakin awesome att göra de... men kan väl göra ett undantaag.

skitsamma

nu ska jag gå och göda mig sjelf.
WOUPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0