FISK FISK

alltsååååååå....



jag åkte hem idag.. fett trött... kände mig rätt snusk och pallade inte att människor kollade på mig.. så va det en liten unge där som satt med sin morsa... jag tippa typ på att ungen va 4 år eller nåt.. liten skit, men iaf .. 

HAHA

om jag nu ska få en unge så ska jag exakt ha en SÅN!

HERREGUD!

hahaha

det va den roligaste ungen någonsin!

men mamman va en jävla bitter fitta

fuck her.. tillomed jag hade varit en bättre mamma.

men NEJ

inga barn nu..

jag gillar inte äns barn

jag klippte tillbaka mitt sidecut igår


WOHO

love to it...
men bara en liten pyttegrejj jag blev missnöjd med

the brainiac gjorde en freakin FISK på (jag skrev    i     först men sen kom jag på att det var fel och jag vet att varenda jävel som läser de här säkert är små pedanta besserwissrar.. det stavas säkert inte så men nu skrev jag så) mitt huvud när han skulle klippa in ett mönster.

jag ville inte ha fartränder eftersom det är så jävla klyschigt..

så.... jaa

TAADAAAH

jag har en fisk.. på mitt huvud.. joy.. really


hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0