1+2+3+4+5+6+7+8+9 = Blad

Jag vill bara skriva hela natten

om dig, om mig, om upplevelser om känslor om magi ALLT!

jag vill bara låta mina fingrar skena över tangentbordet.. fast de skulle nog inte bli så lyckat då

när jag tänker efter

efter som jag inte är så prick säker

adsajfgsdgkropatwngsöd<fjrgoödjösf<äjgfkdxfbnfdjnhd


nåt sånt

hmm?

nejch

inget sånt trams

dålig på att rimma är jag

fast jag kom ihåg dagen innan jul
en av dom sämsta dagen innan jularna jag har haft

men iaf

då skrev jag dom bästa rimmen

WORD!

helt bra va dom!

det bästa va att dom kom av sig själv

jag satt bara och tänkte såå PLOPP så bara började jag skriva

kom på en till sak..

när jag va liten skrev jag sagor om kentaurer, spåtanter och enhörningar

jag undrar vart dom tog vägen

haha

nu kom jag på en ännu roligare sak

jag har ju fan gjort en bok

redan i 5 års ålder tror jag nog att de va?

om jag kommer ihåg rätt va de om en björnunge om hans(hennes?) mamma

det va iof pappa som skrev

men jag berättade ju iaf!

hejja mini me

förmodligen hade jag mer fantasi då än nu

jag har faktist ont i huvudet vilket jag inte har haft på väldigt länge?

att gå ner och sova nu är inte särskilt frestande

inte ens med orvil

för han är ett källar troll

vem sover med troll liksom?

not me

har börjat fundera väldigt mycket

ibland är det sämst

ibland är det bäst

tillomed mitt emellan

imorron kommer jag göra ett dåligt val

men seriöst så pallar jag inte bry mig

konsekvensen får jag väl ta men aah..


adidodadios hobos

ska ner och göra något nu

vad vet jag inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0