Gummisnopp

jag älskar att jag stog och fixade mitt hår i typ 1 h

sen satte jag på min keps

nojjan är igång damer och herrar


igår va det fest i gubbängen hos ännieee

det va väl sådär.. kände typ inte en kotte men de va okey

jag pallade inte snacka med nya människor.. jag har liksom inget behov av det, har inget behov att skaffa nya kompisar och "kontakter"

blä

inte just nu iaf

men sen kom jennifer och gjorde festen roligare

efter ett tag drog vi hem till mig, GICK hem från skogskyrkogården
då hon berättade att en kille hade dragit med henne dit för att hångla nån gång för ett tag sen

mysig kille

efter 15 min kom vi hem 

kom hem typ 1
pillade i oss lite mat

och sen aaa, joo.. somnade vi vid 4

det va mys
värt som fan

sen drog hon till sin farsa
jag somnade om och vaknade för kanske 2 timmar sen..

and here I am
 Lyssnar på Tegan and Sara

GAH

godis snart
hejja mig

HUBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0