oh my gosh

du är farlig
du är störd
du är förbjuden


det är de som gör dig så jävla het
så jävla snygg
så jävla fucking jag vet inte vad

en natt med dig tack


förutom de så fick jag kramp i foten imorse

väldans mysigt sätt att vakna upp på


det kändes som knivhugg... UTAN att överdriva

iof vet jag inte hur knivhugg känns... men ah

ont gjorde det iaf

JÄVLIGT ONT

nu försov jag mig till skolan.. igen

fail fail fail

ångesten kommer väl förr eller senare krypa fram

just nu funkar det väldigt bra att trycka ner den

och vad är de för fel på mina mellanrum?

JAG GILLARE

dom är fagra

mjö mjo mjaa nöff?

nu ska jag väl ringa läraren och ursäkta mig eller nåt sånt

LOLAJZOR has spoken.. skrivit.. vad du vill liksom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste en sak du skrivit på bilddagboken: "med dig var det längsta jag kom" typ. Och det träffade mig, eller jag kan verkligen relatera till dom orden. Vet inte varför jag skriver det här men ja jag vill väl bara säga tack :)

2008-03-13 @ 16:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0