Sexdrömmar med action

muff säger jag bara


ska det vara så jävla svårt?

NEJ

omogen ja

har iaf tröttnat.. snabbare än vad jag trodde jag skulle göra

plåsteri plåstera vare

lugnt om ni inte fattar.. det ska ni inte heller


LOLAJZOR

jag drömde bästa drömmen

jag va med en snygg brud i min tvättstuga och skulle "tvätta"

och vi kunde liksom inte "tvätta" någon annanstanns än där eftersom det va folk i huset..
fast det jag inte fattar är varför vi inte gick in på mitt rum där man kan låsa och allt?

men back to story
det va rätt hett nämligen.. kommer inte ihåg allt though

fan... jag kommer inte ihåg detaljerna.. det va dom som va heta

var nämligen as kåt där.. fast det är jag cind of nu med

men IAF

vi sexade, kysstes sånt man gör

så kom det en snubbe in och skulle kidnappa oss... sen slutade det med att jag skjöt (stavning?) honom och hans medarbetare..

va det helt osammanhängade eller hängde ni med?

truly not men vafan

synd för er

och sen vaknade jag upp, helt ensam? ingen brud eller nåt..
har blivit van vid dam sällskap nu efter den här veckan

men nu är jag back to normal! förutom att jag är kåt dårå

fast det är iof normalt för mig

Jaffa svarar inte på mitt sms så jag ska väl ta ett litet träningspass och sen duscha

och jag kan inte svara på kommentarer tydligen med de va någon som hade kommenterat ett inlägg
så om du läser det här så

Fan va kul att den berörde eller vad den nu gjorde! ingen orsak :)



Hej då folk

Kommentarer
Postat av: Thomas

Sköt, ;)

2008-03-15 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0