stucken

tänk om man kunde dö för ett tag?

kunde dö utan några konsekvenser

komma tillbaka efter en minut eller två

få hjärtat att sluta slå för några sekunder

stoppa den från att skena iväg

och starta om på nytt

fåglarna kvittrar, det var snart ett år sen vi träffades

snart..

kom ihåg när vi pratade i timmar

i telefonen

om allt

gick ut på balkongen

det luktade sommar

fågelkvitter i det ena örat och din röst i det andra

kom ihåg när du berättade om din favoritblomma

och jag plockade den åt dig

satte den i vatten

på bordet

fin varen

kom ihåg när din pappa hade slagit dig

jag ringde dig, du grät, jag tröstade dig

fanns där

du skrev att du verkligen älskade mig

fan

det roliga är att du har gått vidare och blivit kär

och jag är kvar

det som är ännu roligare är att det inte kommer förens 2011 om det stämmer

hon sa att det va konstigt att det blev som de blev, vi hade "fantastisk dynamik" tillsammans

det va de hon sa..

bokstavligt talat gör det ont

det beror delvis på pizzan

men mest att det svämmer över

jag känner mig inte längre matcho... jag känner mig inte hardcore

utan som en jävla pussy

dags att växa upp

VARFÖR KÄNNER JAG SÅHÄR NÄR DU BEHANDLADE MIG SOM SKIT
FICK MIG ATT KÄNNA MIG VÄRDELÖS!?!?

du trampade på mig mer än vad jag kan räkna


usch

alltid samma visa om och om igen..

hatar det

Kommentarer
Postat av: fredrika

naws tjejen :(
kärlek suger rätt ofta, när det inte går som det egentligen borde...

Puss och många kramar till dig.

2008-03-20 @ 17:56:03
URL: http://fredrikarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0