Kärleksstofft

Jag är så kär, så fruktansvärt kär

det är en skön känsla, en avslappnad men ändå intensiv känsla.

räddslan om att bli lämnad och att du ska tappa känslorna kommer ibland, men försvinner hyffsat fort.. fast ibland stannar dom lite längre.

Men för det mesta känns det hur bra som helst..

jag älskar dig

jag vill kunna ge dig så mycket mycket mer,
jag vill att du ska känna dig älskad
känna att du är behövd
känna att du är vacker
känna att du är allt

för allt det där, är du för mig.. om inte mer.

Det är du som får mig att må bra om jag mår sämst
det är du som kickar igång mina lyckorus
det är du som gör allt så jävla mycket lättare när allt bara är svin tungt

men jag är rädd.. så jävla rädd.. ibland.. men inte ofta.. inte alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0