Tantmaffia i skogen

igår var det sjukt nice!

blev såklart lite för mkt öl... jag hatar verkligen öl, men ändå dricker jag det? mm det kan vi fundera vidare på senare för det är inte de som är grejjen! grejjen är den att jag vaknade kl 8 30,, kissnödig och bakis.. såklart så kunde jag inte somna om.
 huvudvärk, ångest osv så jag gick upp, drog på mig mina tränigs kläder och sprang en runda i skogen (eller ah, sprang och sprang.. jag sprang säkert 40 m sammanlag, sen va de "powerwalk" HEEIPA).

sen när jag kommit in en bra bit i skogen så såg jag ett antal rumpor som stack upp... they were EVERYWHERE! gosh.. tantmaffian.

Killereyes säger jag bara.. trodde säkert att jag skulle sno deras svampar eller nåt, usch..

fick ännu en ångest kick och började springa satan, jag VÄGRAR att få oldgramah ass när jag kommer upp i den åldern.. jag ska träna skiten ur mig livet ut! mmhmm I will I will I WILL!

iaf, det tog säkert 40 min att gå/springa runt the whole shebang och here I am..
precis tränat lite till, svettig och mysig, trött och (fortfarande) bakis, tegan och sara i öronen

SÅ JÄVLA HUNGRIIIIG!!! GAAAAH

så nu ska jag väl gå och göda mig sjelf

mm jo ja jo TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

näe men nu ska jag sluta... fast jag vet inte vad jag ska käka? korv? fisk? veg? badanka?
näe men seriöst.. oseriöst.. your pick.. jag ska dra nu, magen growlar och jag mår illa.

Peace and Love eller någon annan trevlig klycsha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0